2171 відгук

Інтернет-магазин тимчасово не працює. Все буде Україна!

+380 (68) 831-53-36
"Марципан"-интернет магазин кондитера

Поширені питання

  • Чи працюєте ви післяплатою?

    Так, ми працюємо накладеним платежем по всій території України.

    За кордон післяплати немає.

  • Як зробити оплату замовлення?

    Замовлення по Україні можна оплатити на картку ПРИВАТБАНКУ.

    Міжнародні замовлення можна оплатити перекладами ЗОЛОТА КОРОНА,МИТТЮ,КОНТАКТ, або іншим зручним для вас перекладом.

  • Як швидко ви відправляєте замовлення?

    Замовлення по Україні компанією Нова пошта чи укрпошта ми відправляємо щоденно до 12-00

    Міжнародні замовлення ми відправляємо на наступний день після отримання оплати.

  • Чи є у вас мінімальна сума замовлення?

    мінімальна сума замовлень 70 гривень за передоплатою.

    Замовлення післяплатою ми відправляємо від 200 гривень,

    Ознайомтеся з тарифами "Нової пошти" на послугу післяплата,

     

     

  • Що робити у випадку пошкодження товару перевізником Нова пошта

    Увага!
    Замовляючи доставку товару кур'єрськими службами (Нова Пошта ) ― при отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні, а так само його зовнішній вигляд.
    У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення ― необхідно відмовитися від одержання товару і його оплати, а так само скласти акт(претензію) .

    Усі відправлення застраховані.



    Детальніше:http://rozetka.com.ua/payments-and-deliveries/

     
  • Условия обмена/возврата товара надлежащего качества

    Условия обмена/возврата товара надлежащего качества

    Статья 9. Согласно Закона Украины «О защите прав потребителей»:

    Потребитель имеет право обменять непродовольственный товар надлежащего качества на аналогичный у продавца, у которого он был приобретён, если товар не удовлетворил его по форме, габаритам, фасону, цвету, размеру или по другим причинам не может быть им использован по назначению. Потребитель имеет право на обмен товара надлежащего качества в течение четырнадцати дней, не считая дня покупки.

    Обмін товару належної якості провадиться:

    • якщо він не використовувався;
    • якщо збережено його товарний вигляд;
    • транспортні витрати на обмін лежать на покупцеві

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner